POL's første Sølvfisk

Sølvfisken for mai går til DNB og POL for filmen “Trenger ikke”.Dette er byråets aller første sølvfisk. Filmen er en del av den intergrerte kampanjen “Kortlappen”.

Selv om filmen heter “Trenger ikke”, tar vi gladelig og ikke så rent stolte i mot den første sølvfisken til POL. Juryen uttaler: –En klassisk god reklamefilm, som treffer bredt. Nydelig produksjon, casting og personregi. Filmen lander godt med “hjertelig velkommen til virkeligheten”. God innsikt, og enda bedre håndverk.

Les mer

POL + Apt

POL + Apt

POL + Apt

Apt er A-en i T/A POL og Norges beste digitalbyrå.

For fjerde år på rad er Apt kåret til Norges beste digitalbyrå i Kampanjes reklamebyråkonkurranse «Byråprofil».

Kampanjes Byråprofil-konkurranse er storannonsørenes dom over norske byråer og i årets rangering kommer det frem at konkurrentene er langt bak Apt i digitalklassen.
“Dette gjør oss veldig stolte, samtidig som det skjerper fokuset på å beholde posisjonen. Vi er en vanvittig bra gjeng med masse kompetanse og klokskap, som i tillegg har blitt stadig flinkere til å samarbeide internt i Try/Apt/Pol. Den digitale delen av markedsføringen har blitt viktigere og større, samtidig som vi blir involvert mye tidligere enn før i arbeidet med kampanjer. Nå er vi oftere selve navet i kampanjene. Vi må følge med enda bedre og passe på at vi nyttiggjør oss de digitale plattformene på en god nok måte, sier Trond Sandø, daglig leder i Apt.

Les mer
BBC entertainment velger POL

BBC entertainment velger POL

Vi har eksportert den norske gull-rekka til england og BBC entertainment. Engelskmenn er så heldige at de har noe som er enda bedre enn gull, nemlig kronjuveler. “The Crown Jewels line-up” kampanjen resulterte i den mest vellykede vårlanseringen noen sinne for BBC entertainment.

Les mer
Norrøna går til POL

Norrøna er ny kunde hos oss

Vi kan ikke si annet enn at dette er en kunde vi gleder oss veldig til å jobbe med. Det er flere svorne Norrøna-fans i byrået, og det er en kunde som har stått på ønskelisten vår fra første dag. Norrøna har lange tradisjoner i å levere kompromissløs kvalitet. Foruten å forsterke Norrønas posisjon i Norge, er det spesielt morsomt å jobbe med merkevarer som har store internasjonale ambisjoner og kunder over hele verden.

Og så er det hyggelig for oss å lese hva Chris Holter sier om oss: «Norrøna har ønsket å styrke sin kommunikasjon i inn- og utland og har vært på utkikk etter ett kreativ byrå som sammen med markedsavdelingen skal være med på utvikle nye og spennende kampanjer. Vi har vært i en prosess med flere aktuelle byråer, men valgte til slutt T/A POL. Vi er opptatt av tette relasjoner og ønsker å jobbe med mennesker som forstår vår bransje og deler vår entusiasme for utendørsaktiviteter. Basert på vår allerede godt utarbeidede designprofil og klare målsettinger for fremtiden, mener vi at POL er den perfekte samarbeidspartner for å videreutvikle dette for å nå våre mål. Selv om byrået er ungt, er det sammensatt av erfarne mennesker med lang fartstid i bransjen som vi gleder oss til å samarbeide med. Vi ser frem til å jobbe sammen og oppnå gode resultater i nær fremtid.»

Les mer